Навчальний проект Рідкі кристали та їхні властивості. Полімери: їх властивості і застосування.


Навчальний проект
Рідкі кристали та їхні властивості.
Полімери: їх властивості і застосування.

Сьогодні ми працюємо над проектом. Враховуючи що це дистанційне навчання, тому пропоную вам пригадати все що ми вивчали на уроках та  опрацювати додаткову інформацію самостійно з допомогою мережі Інтернет та підготувати коротку довідку чи презентацію на одну з обраних тем «Рідкі кристали та їхні властивості.» або «Полімери: їх властивості і застосування.»

Орієнтовні критерії оцінювання навчального проекту
1.       Актуальність -1 бал.
2.       Оформлення роботи (паперові носії) - 2 бали.
3.       Достовірність - 1 бал.
4.       Науковість - 2 бали.
5.       Представлення - 2 бали.
6.       Презентація (малюнки) - 2 бали.
7.       Обговорення - 2 бали.
Зовнішні ознаки рівня виконання проекту такі: 

бали низького рівня учень отримує в разі подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами; 

бали середнього рівня – за фрагментарну участь у дослідженні, пошуку інформації, хоча й за умови її вчасного виконання; 

бали достатнього рівня – за правильне виконання своєї частини роботи в разі, якщо він не брав участі в підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами дослідження; 

бали високого рівня – за дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і презентацією індивідуального проекту або вчасного виконання своєї частини спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі результатів та формулюванні висновків.
Приклад виконаного проекту !ТУТ!

Захист проектів, як правило, відбувається у формі презентації (7-10 хвилин) в ході якої учень має ознайомити присутніх з результатами своєї роботи. 

 Шаблон виступу:
Вступ
Тема мого проекту ......................
Я вибрав цю тему, тому що ..................
Мета моєї роботи - .........................
Результатом проекту буде - ................
Цей результат допоможе досягти мети проекту, оскільки......
План моєї роботи (вказати час виконання і перерахувати усі проміжні етапи):
- Вибір теми і уточнення назви ...............
- Збір інформації (де і як шукав інформацію).........
- Досягнення результату (що і як робив).............
- Написання письмової частини проекту (як це робив).......
Основна частина
Я розпочав свою роботу з того, що ................
Потім я приступив до .....................
Я завершив роботу тим, що...................
В ході роботи я зіткнувся з такими проблемами.........
Щоб впоратися з проблемами, що виникли я..........
Я відхилився від плану (вказати, коли був порушений графік роботи) ....
План моєї роботи був порушений, тому що..........
В ході роботи я прийняв рішення змінити проектний продукт, оскільки...
Але все таки мені вдалося досягти мети проекту, тому що.......
Висновок
Закінчивши свій проект, я можу сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад .....................
Це сталося, тому що ................
Якби я почав роботу наново, я б ..........
Наступного року я, можливо, продовжу цю роботу для того, щоб....
Я думаю, що я розв'язав проблему свого проекту, оскільки .......
Робота над проектом показала мені, що (що дізнався про себе і про проблему, над якою працював) ......................


Карантин це не канікули тому виконуємо домашні завдання вчасно і надсилаємо на перевірку.


Немає коментарів:

Дописати коментар