Навчальний проект
Рідкі кристали
та їхні властивості.
Полімери: їх
властивості і застосування.
Сьогодні ми працюємо над проектом. Враховуючи що це
дистанційне навчання, тому пропоную вам пригадати все що ми вивчали на уроках
та опрацювати додаткову інформацію
самостійно з допомогою мережі Інтернет та підготувати коротку довідку чи
презентацію на одну з обраних тем «Рідкі кристали та їхні властивості.» або
«Полімери:
їх властивості і застосування.»
Орієнтовні критерії оцінювання
навчального проекту
1. Актуальність
-1 бал.
2. Оформлення
роботи (паперові носії) - 2 бали.
3. Достовірність
- 1 бал.
4. Науковість
- 2 бали.
5. Представлення
- 2 бали.
6. Презентація
(малюнки) - 2 бали.
7. Обговорення
- 2 бали.
Зовнішні
ознаки рівня виконання проекту такі:
бали
низького рівня учень
отримує в разі подання роботи (або частини роботи) реферативного характеру, без
визначення мети й завдань проекту, а також без висновків за його результатами;
бали
середнього рівня – за фрагментарну участь у дослідженні, пошуку інформації, хоча й за умови
її вчасного виконання;
бали
достатнього рівня – за
правильне виконання своєї частини роботи в разі, якщо він не брав участі в
підсумковому обговоренні і формулюванні висновків за результатами
дослідження;
бали
високого рівня – за
дослідження з повним розкриттям теми, належним оформленням роботи і
презентацією індивідуального проекту або вчасного виконання своєї частини
спільного дослідження, визначенні мети і завдань, активній участі в аналізі
результатів та формулюванні висновків.
Приклад
виконаного проекту !ТУТ!
Захист проектів, як правило,
відбувається у формі презентації (7-10 хвилин) в ході якої учень має ознайомити
присутніх з результатами своєї роботи.
Шаблон
виступу:
Вступ
Тема мого проекту
......................
Я вибрав цю тему, тому що
..................
Мета моєї роботи -
.........................
Результатом проекту буде -
................
Цей результат допоможе досягти мети
проекту, оскільки......
План моєї роботи (вказати час виконання і
перерахувати усі проміжні етапи):
- Вибір теми
і уточнення назви ...............
- Збір
інформації (де і як шукав інформацію).........
- Досягнення
результату (що і як робив).............
- Написання
письмової частини проекту (як це робив).......
Основна частина
Я розпочав свою роботу з того, що
................
Потім я приступив до
.....................
Я завершив роботу тим,
що...................
В ході роботи я зіткнувся з такими
проблемами.........
Щоб впоратися з проблемами, що
виникли я..........
Я відхилився від плану (вказати,
коли був порушений графік роботи) ....
План моєї роботи був порушений, тому
що..........
В ході роботи я прийняв рішення
змінити проектний продукт, оскільки...
Але все таки мені вдалося досягти
мети проекту, тому що.......
Висновок
Закінчивши свій проект, я можу
сказати, що не усе з того, що було задумано, вийшло, наприклад .....................
Це сталося, тому що ................
Якби я почав роботу наново, я б
..........
Наступного року я, можливо, продовжу
цю роботу для того, щоб....
Я думаю, що я розв'язав проблему
свого проекту, оскільки .......
Робота над проектом показала мені,
що (що дізнався про себе і про проблему, над якою працював)
......................
Карантин це
не канікули тому виконуємо домашні завдання вчасно і надсилаємо на перевірку.
Немає коментарів:
Дописати коментар